14. maaliskuuta 2014

Kuulumisia!

Hei kaikille!

Pahoittelen taas pitkää taukoa. Blogi on ollut käytännössä katsoen kuollut tämän alkuvuoden. Yritän taas parantaa tapojani ja päivittää hieman useammin. Kortteja olen toki tehnyt, en vain ole saanut niitä tänne asti. 

Vuosi on vaihtunut leudoissa tunnelmissa ja koko talvi on ollut... no, vähemmän talvi. Minä olen viettänyt päivä toisensa jälkeen täällä kotona. Välillä tuntuu, että seinät kaatuu päälle, välillä taas rakastan olla yksin. Olen ollut kotona jo yli vuoden ja tulevaisuus näyttäytyy melko harmaana. Tosin pieniä valonpilkahduksiakin on näköpiirissä.

Lopetetaan siis synkistely ja mennään asiaan :)

Olen koonnut viime vuoden julkaisemattomista joulukorteista kuvakollaasin. Niitä oli sen verran, etten viitsinyt niitä tänne yksitellen laittaa, nyt kun eletään jo maaliskuuta. Halusin kuitenkin julkistaa ne, joten tässä ne nyt ovat!






2 kommenttia:

  1. Voi mahoton miten ihania kaikki.
    Kyllä olet taitava!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sirpa! Sinä olet ihan mahtava tyyppi, uskollisin lukijani <3

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! Kaikki palaute on tervetullutta :)