3. maaliskuuta 2015

P*skis #267


Hei!

Nyt olen pitkästä aikaa ajatellut osallistua P*skis-haasteeseen. Haasteisiin osallistuminen tuntuu olevan minulla aika kausiluontoista. Välillä tekee mieli osallistua, toisinaan taas ei laisinkaan. Ehkä se vähän riippuu myös siitä mitä elämässä on muuten menossa.

Leimasin on Whimsy Stampin ja väritys on tehty Distress Inkeillä. Olen aikaisemmin värittänyt suoraan tyynyistä, mutta nyt ostin vähän reilummin täyttöpulloja ja väritinkin suoraan niistä ja rakastuin uudelleen. Aina olen pitänyt Distresseistä, mutta nyt värittely sai taas uuden ulottuvuuden.



Tämä värittely on vielä ranneystävällisempää kuin stumpilla ja tärpätillä värien levittely. Nyt kun tuntuu, että ranteiden tilanne pahenee koko ajan, niin ei viitsi turhaa rasittaa. Minulla on molemmissa ranteissa rannekanavat pinteessä ja leikkausta odotellaan. Toivon, että toipumiseen ei mene hirveästi aikaa, kesälle kun on suunnitelmissa kaikkea kivaa :)

Osallistun siis tällä kortilla tämän kerran haasteeseen, missä haasteena oli luonnos. Haasteen ja luonnoksen löydät täältä.

Kiva kun poikkesit!
Thanks for visit!
(Sorry, but this time only Finnish)




3 kommenttia:

  1. Wau! Aivan uskomattoman upea tuo kuvan väritys. Täällä niiiiin kateellisena sitä ihastelen :)

    Askarteluterkuin,
    Eemeli

    VastaaPoista
  2. Kaunis kortti, hyvä väritys ja kauniit värit.

    VastaaPoista
  3. ihana kortti!! UPEASTI väritetty kuva!! =)

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! Kaikki palaute on tervetullutta :)